''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

9 Haziran 2007 Cumartesi

Allah aşkına hiç böyle gelmemişlerdi!


kuzey ırakda bir peşmerge başının açıklamaları.. "Allah aşkına hiç böyle gelmemişlerdi, eğer bunun bir tatbiklat olduğunu söylüyorsalar neden sınıra bu kadar yakın yapılıyor" ve devam ediyor; "Türk tarafına dev bir bayrak diktiler üstelik gecede aydınlatıyorlar" kendimi onun yerine koyuyorum ve gece ışıklarla aydınlatılmış Türk bayrağını görsem bende korkardım heralde..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu nebicim iş kardeşim her sabah kalkıyorum haberlerde şehid o BAYRAGI gib sınırın ötesine dikeceksin icraat yapacaksın bir ana evladını gözünden sakınarak 20 yaşına kadar büyütüyor vatan borcunu ödemeye gönderiyor bir pic o kardeşimi şehit ediyor samimi söylüyorum o analarımız feryadlarını duydukca meydana gidip kürtlerin kafalarını kesmek istiyorum eger bunu istiyorlarsa birileri zerre kadar kuşku duymasınlar yaparız