''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

1 Kasım 2010 Pazartesi

Kriz Direktörü



Kolay değil maksimum 2 hafta arayla kriz çıkan bir camianın teknik direktörlüğünü yapıyorsun. Bazen başkanı idare edeceksin bazen yöneticiyi kontrol edeceksin bazen taraftara mesaj yollicaksın sonrada çıkıp sahada 11 futbolcuyla kora kor bir mücadelenin içine gireceksin. Allah kolaylık versin hocaya valla bakalım Galatasaray maçından önce hangi krizlerle uğraşacaksın hocam ben İstanbul medyasından da yeni salvolar bekliyorum bakalım hayırlısı..

10 yorum:

nusr@emre dedi ki...

mulo'cuğum şimdi istanbul medyası diyerek bütün istanbul takımlarını töhmet altında bırakmayalım di mi.. istanbul basını eşittir ezikbahçe basını.. bunu da belirtelim konuşmalarımızda, yazılarımızda, dost sohbetlerimizde..

chota dedi ki...

istanbul basını derken iktidar sahiplerine ( kapital ) karşın yardakçılık yapan, bazı dönemler kıç yalayan bazı dönemlerde ise yalatan, en büyük düşmanlarının ise bu sisteme çomak sokan ya da sokmaya çalışanların olduğu belli bir zümreden bahsetmektedir.
Bakınız son 3 gündür istanbul basınında çıkan haberlere, ceyhun, selçuk ve onur hakkındaki transfer dedikodularına. bu tip kansızlıkları yapan organizmalara istanbul basını diyoruz.bu istanbul basınındanda medet uman indanlarada topluca ezik diyoruz Nusrrrrrr....

nusr@emre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nusr@emre dedi ki...

şimdi, ömerim.. yazdıklarını okuyorum, daha sonra dönüp tekrar okuyorum, dönüp bir daha okuyorum... betimlediğin insan güruhu ile aramda ve camiamın arasında uzaktan yakından bir bağlantı göremiyorum; ve aklı başında olan kimsenin de göremeyeceğini sanıyorum... Hatta sen de biliyorsun ki, ben ömrümce bu güruhun 5 km yakınından bile geçmemişimdir. amma ve lâkin, tüm bu olumsuz özelliklere haiz olanlara değil de sadece şu bahsettiğin "iktidar sahipleri ( kapital )" özelliğine haiz olan birini çok iyi tanıyorum..

ve hazır ol, şimdi bomba geliyor.............

"Chuck Norris doesn't have a bed, because he visits Freddy Krueger's dreams every night"

chota dedi ki...

Oxygen needs Chuck Norris to survive...

nusr@emre dedi ki...

Guns are warned not to play with Chuck Norris

nusr@emre dedi ki...

Chuck Norris puts his pants on one leg at a time, just like rest of us. The only difference is, then he kills people..

nusr@emre dedi ki...

When you die on Earth you go to hell (Ali Sami Yen Hell :)). When you die in hell you go to Chuck Norris' hause..

nusr@emre dedi ki...

Most people have 23 pairs of choromosomes. Chuck Norris has 72... and they're all paisonous..

chota dedi ki...

when you die in chuck Norriss house.yo go to Hüseyin Avni Aker...=))