''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

11 Temmuz 2007 Çarşamba

Lost Furyası


Benim kuzenlerden biri hafta içi 3 saat, hafta sonuda 7 saat bu diziyi izlediğini söyleyince ilk kez dikkatimi çekmişti. Sonra diğer kuzenim "abi ilk sezon ezberimde de 2. sezon ve 3. sezonda biraz takılıyorum" deyince ki bir sezonda 24 bölüm var film bende koptu.. Nihayetinde öyle yada böyle tüm sezonlarını tedarik ettiğim lostun ilk 4 bölümünü izledim ve çıkardığım sonuç anlatılanlar kadar varmış en azından heyecan ve merak fazlasıyla mevcut bu dizide.. bakalım şimdilik iyi devam ediyor gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

cok merak ediyrim allah(c.c.)rızası icin bizi aydınlat :) o senin kuzenlerinden bitanesi varya hani ilk sezon ezberimdediyen sanki kuranı hatim etmişda oylebi anlatiyki i...ne yazık senda uydun onlara gece üçlerekadar dizi izliysın ben burada bukafayla şunu anladım gavurlar böyle sacma dizilerle bizi uyutup diger tarafdan işi götürüyorlar sizda tutturmuşsunuz lost gidiysınız bi duvara toslarsınızda aklınız başınıza gelir...