''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

23 Kasım 2011 Çarşamba

Bülent Arınç ve Şike

''Kanun uygulama safhasına yeni girmiştir. Uygulamada eksiklikler
ortaya çıkarsa bu daha sonraki süreçte değerlendirilir. Şike olaylarının
soruşturulduğu zamanda, 'bu kanunu değiştirin' taleplerini, altını çizerek
söylüyorum, şahsen olumlu bulmam. Bu Hükümet konusu değildir. Bakanlar
Kurulu'nda konuşulursa sonuçları size açıklarım.Şu anda 25 yılını avukatlık
ve geri kalan kısmı hukukçu olarak geçiren bir arkadaşınız olarak söylüyorum.
Biz bu kanunu oynamak için yapmadık, uygulansın diye yaptık. 'Biz bu kanun
altından kalkamayız' düşüncesi kulüp yöneticilerin acziyetini gösteriyor. Hiçbir
kulüp birkaç taraftarın esiri değildir. O taraftarlar yanlış yapıyorsa
sorumluları hakkında yasal işlem yapılır. Kulüplere düşen desteklerini bu
insanların arkalarından çekmeleridir. Herkesin ailesiyle futbol seyretmeyi,
sporun bütün çeşitlerini izlemeyi arzu ettiği dönemde sayıları birkaç yüzü
geçmeyen şiddet taraftarı insanlar yüzünden bundan mahrumiyet düşünülemez. Bu
talepleri masum, haklı bulmuyorum. Bir Bakanlar Kurulu tasarısı haline gelmediği
sürece kanun teklifi olarak verilir. Bunu da hangi parti verir; onu da ibretle
takip ediyorum. O parti hakkındaki düşüncelerimi de sizlere ifade ederim.''
Yukarıda ki açıklama Bülent Arınç'a ait, sanırım Ekim ayı başlarında yapmıştı bu açıklamayı. İbretle takip ediyorum aklıma gelmişken sizlerle de paylaşmak istedim. Siyasetçi deniyor işte bunun gibi adamlara, değer olarak 5 para etmezler bana kalırsa merak ediyorum yapacağı ikinci veya bilmem kaçıncı açıklamayı..

Hiç yorum yok: