''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

23 Kasım 2011 Çarşamba

Minik Oğuz


Van Erciş'den gelen minik Oğuz ve abisi Yasin dün akşam takımımız ile birlikte seremoniye çıkmışlar. Minik Oğuz gerçekten çok minik ama her Trabzonsporlu gibi yüreği büyük. Hemen yanında ki abisini ve tribünde olan ablasını da Trabzonsporlu yapmış daha şimdiden.
Oğuzu ve ailesini Van'dan getirip misafir etme ve ağırlama fikrini kim akıl ettiyse kocaman bir teşekkürü hakediyor.

1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kesinlikle bu çocukları bu maça getirme fikri süper bence. Bir Fenerbahçeli olarak tebrik ediyorum. Ancak sizi daha çok tebrik ediyorum, çünkü ben bu olayı bu yazı da öğrendim. Özellikle ülkenin kardeşlik sınavında çok güzel bir olay olmuş.