''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

20 Aralık 2008 Cumartesi

Yazı turacı Önder



Saha içinde daha masum görünüyordun ama saha dışına çıkınca arsızlık diz boyu. Yazık işte Önder Turacı gibi futbolcuların çok olduğu bir ligi takip ediyoruz..

Biraz önce rasladım maçtan sonraki açıklamalarına diyorki; "Zor bir pozisyondu. Elle oynama niyetiyle gitmedim. Çok kısa mesfade oldu. Kaleciyle aramda bir metre vardı. Omuzla göğsüme çarptı. O pozisyonu seyretmek lazım. Gol sevincini yaşamadım, hakemle konuşmadım. Zor bir deplasmandı. Konyaspor'un da puana ihtiyacı vardı. Zordu, ama 3 puanı aldık. Bence o pozisyon goldü. Elle oynama niyetiyle gitmedim, gol oldu. Ben her zaman elimden geleni yapıyorum. Hakem de benim pozisyonumda zor durumda kaldı. O yüzden ben de müdahale etmek istemedim"

Ne güzel akıl hocaları iyi eğitmiş maç sonrası belliki!! Omuzuna ve göğsüne çarpmışmımış..

Hiç yorum yok: