''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

5 Mart 2011 Cumartesi

Hayırdır İnşallah


Suluhanda , kaptan köşkündeyiz...Süzgeçsiz (normal) çayımızı yudumluyoruz...Çayın ağzıma gelen talaşına bir iki ısırık atmadan mideye göndermeye niyetli değilim...Şöyle bir etrafa bakıyorum ki kare tamam...Atla Gel Şaban filmindeki minübüsten pek bir farkı yok...Sadece şiki şiki baba müziği çalmıyor , o kadar işte...


Gözüm dışarıyı alıyor...Şöyle bir keseyim diyorum etrafı ama yeni yapılan camlardan dolayı kafayı çıkartamıyorum dışarıya...Neyse ; tvde soğuk bir Ankara akşamında oynanan Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçı var...Ankara kar yağışlı...Son dakikalar oynanırken kırmızı siyahlılar golü buluyor ve maçta bu sonuçla bitiyor...


Bizde artık ikinci ile aramızdaki puan farkını 3'e çıkarmanın mutluluğunu yaşıyoruz...


Biliyorum maçlardan önce bu tip şeyler yazmak tehlikelidir ama sadece gördüğüm bu rüyayı paylaşmak istedim...24 saat Trabzonspor'u yaşıyoruz işte...Bu da kanıtı olsun!!!

Hiç yorum yok: