''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

22 Mayıs 2007 Salı

Çağdaşım Çağdaşsın Çağdaş


Bugünün haberlerine şöyle bir bakarken gözüme çarpan ve beni bu haberi buraya taşımaya sebeb kılan olaya bakarmısınız lütfen?

Olay Manisa'da geçiyor.. 19 Mayıs 1964 yılındaki kutlamalarda kız öğrenciler kısa kollu gömlek ve şort ile yürürken bugün yani 19 Mayıs 2007 de eşofmanla yürüyor ve kutlamalar bu kıyafetlerle devam ediyor. Benim takıldığım nokta ise Atatürkçü Düşünce Derneği Akhisar Şubesi Başkanı Süleyman Şen'in açıklamaları.. Kendileri üstte yazdığım duruma binaen şu açıklamayı yapıyor; "Bu yıl törenlerde genç kızların giydiği kıyafetlerle, 43 yıl önce giyilen kıyafetlerin çok farklı olduğunu, İki fotoğraf, çağdaşlık yolunda ne kadar ilerlediğimizi gösteriyor. Bu yıl yalnızca başların açık bırakıldığı kıyafetlerin özellikle seçildiğini sanıyorum"

Çağdaşlığı kıyafet tercihlerine dayandıran bu insana sormak istiyorum acaba çağdaşlıkta ilerlemek için kendileri 1964 de giyilen şortlardan daha kısa şort yada başka bişey mi giyilmeli diyor.. düşüncesi bu şekildemi??? şort giyilmeden çıkılsa çağdaşlıkta zirve yapabilirmiyiz acaba?? kendilerinin bu konuda ilginç ve benim hayal sınırlarımı zorlayan fikirlerini inanın çok merak ediyorum?? daha fazla yazamıyorum arkadaşlar şuan içinde gülmenin de olduğu farklı bir ruh hali içine girdim.. tuhafki ne tuhaf..

1 yorum:

emre kocak dedi ki...

sanırım buna gidicek en iyi söz: "Medeniyet dediğin açmaksa bedeni o zaman hayvanlar bizden daha medeni" tabi anlayana...