''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

24 Mayıs 2007 Perşembe

Milan ile 7. Şampiyonluk


Bir şampiyonlar ligi finali daha geldi geçti.. Kimilerine göre 2005 İstanbul'un intikamı alındı kimilerine göre ise Milan için geleneksel hale gelmiş olan bir kupa töreniydi sadece.. Taner abime göre ise iyi maç oldu iyi şutlar çektiler kaleye.. Herkesden ilginç yorumlar ilginç fikirler ilginç yaklaşımlar gelmekte tabii.. Ama asıl olan bir gerçek varki İstanbul'daki finalin yanından geçmeyi bırakın uzağından bile geçemezdi Atina'daki final.. Hayal kırıklığıydı bu açıdan benim için.. Belkide bir İnterli gözüyle bakıyorum olaylara bilemiyorum artık..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

1. BEN ÖYLEDEMEDİM
2.HANİ DİYORDUNYA SEN BANA SANA BİLDİGİN HERŞEYİ BEN ÖGRETTİM AMA BİL DİGİM HERŞEYİ DEĞİL
3.OZAMAN BANA GÖRE SEN BİR BOK BİLMİYORSUN
4.SEN ÖGRETTİN BANA OLUM HERŞEYİ
5.DARLATMA BENİ SÖVERİM....BİLİRSİN...
HAAA BİDA SENİN ÖGRETTİKLERİNİ DEGİLDA BENİM BİLDEKLERİMİ YAZAYİMMİ SİTENE

Unknown dedi ki...

AKLIMDAN GECENLERİ YAZMADIM ŞİMDİ SENDERSİNKİ NE ARAY SENDE AKIL TABİ BUNU İCİNDEN DİYEBİLİRSİN ANCAK

emre kocak dedi ki...

bu maçla beraber 4 kişilik yemek hesabını ödemeye hakkazandım:).. kaybettim