''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

5 Mayıs 2007 Cumartesi

Tarih Yalan Söylemez


Tarihler boyu Türklerin kurduğu devletler ve imparatorluklar dünyada hep söz sahibi olmuşlardır.. Müslümanlıktan önce ve sonra her zaman düşmanları için korkulan ve tedbir alınan bir güç olarak görülmüştür.. Öyleki Çinliler meşhur Çin seddini inşaa etmişler.. Avrupalılar çocuklarını terbiye etmek için bak Türkler geliyor diyerek korkutmuşlar.. Ama bunların içinde beni en çok etkileyen ve büyüleyen manzara Kanuni Sultan Süleyman'ın Fransa kralına göndermiş olduğu bu eşsiz ve benzersiz mektup..
kesinlikle ben müslümanım diyen ben türküm diyen ben tarihimle övünüyorum diyen birinin gurur duyması gereken bir olay..

Hiç yorum yok: