''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

26 Mayıs 2007 Cumartesi

Yatarim ben ofiste !!!

Sevgili kuzenim belliki bunalıma girmiş.. Gerçi herzaman bir şairane ruhu olduğunu bildiğim için çok şaşırmadım.. O yazmamışsa bile şiirle bütünleştirdim onu.. Buyurun şiir altta hissederek okuyalım lütfen..
*****************************************

çalış allah çalış saat gecenin onu olmuş
patron saat dokuza mesai koymuş
hem zaten bulamam bu saatte dolmuş
ne gidicem lan eve yatarim ben ofiste

leventte deli gibi trafik
zaten evdede sular kesik
yarın sabah erkenden işbaşı
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

saat olmus neredeyse yirmibir
ısıklar bile sonmus ofiste bir bir
eve gidisim en az onbir
ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

ofis bir mekandır, bilene bir güzel ev
gece ne cin olur, ne cüce ne bir dev
açarım tüm ışıkları, sanki kuşum kümeste
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

fazla mesai falan yok bizim şirkette
lakin beleşe akşam yemeği verilmekte
toplantı odasında da plazma tv mis gibi
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

müdürün odasında deriden bi kanepe
gerçi biraz dar ama ederim artık idare
kahve makinası da olacaktı bi yerde
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

ne güzel otobüsümüzdün sen 500t
güzergahının uzunluğu 62 kilometre
oksijensiz solunumu öğrendim senin içinde
ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

deadline girmiş kol gibi
yollar desen b..k gibi
ne işimiz var ki evde?
yatıverelim ofiste.

3 yorum:

emre kocak dedi ki...

buna diyecek en iyi söz: "boşş" :)...

Unknown dedi ki...

ANLADIM SENİN EVİN YOKTA UTANİYSIN DEMEYE DAAA

sonny dedi ki...

ben de yatarım ofiste...