''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

28 Ocak 2011 Cuma

Boş Teneke Misali


Gençlerbirliği maçı sonrası basın toplantısında gazetecilerin "Şenol Güneş''e kırgın mısınız?" şeklindeki sorusuna Aykut Kocaman "İnsan sevdiğine kırılırmış. Artık o şey kalmadı. Herhangi bir kırgınlığım yok. Herkes kendi işini yapıyor. Yapmaya da devam etsin.Ben sadece ve sadece hakem standardı ile ilgili konuşma yaptım. bu benim öz düşüncem. Trabzonspor'a dönük değildi." ifadesini kullanmış...

Bir kere bu demeç savaşını başlatan kendisi. Her ne kadar Trabzonspor'a yönelik değildi dese bile; iki kere üst üste 70 milyonun önünde Trabzonspor'a verilen penaltılar irdelenmeli diyen de kendisi...Aragones yapsaydı bu açıklamaları yaşına verecektim ama bu adamın nesine verelim çözemedim...

Neyse maça 2 gün kaldı.İrdelenilecek şeylerle Jaja ilgileniyor...Seni Jaja'ya havale ediyorum Aykut Hoca...

2 yorum:

dodopirso dedi ki...

Son paragrafa atıf yapıyorum ve jajaaaaaaaa diyorummm

nusr@emre dedi ki...

uuuyyyy... titreme aldii...