''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

22 Ocak 2011 Cumartesi

Yerim Kardeşliğini...!!!!!!



Bu iş nedir kardeşim anlamadım gitti.Trabzonspor ile Bursaspor taraftarı düşman.Ankaragücü ve Bursaspor taraftarları can ciğer kanka.Hatta Bursa 5 atınca sesleri bile çıkmıyor güçlülerin.Ondan sonrada Trabzonspor ve Ankaragücü taraftarıda kardeş oluyor.Atalarımız ''Düşmanımın düşmanı dostum ; düşmanımın dostu düşmanımdır'' demiş ama onlar bile yanılmış bu konuda.Şu olayı üniversitede sosyoloji kürsüsüne götür adamlar sosyologlugtan istifa etmezlerse bende bir şey bilmiyorum.

Yanlış anlaşılma olmasın.Tribünlerde millet birbirine girsin.Ana avrat gider yapılsın.Palalar ortaya çıksın falan demiyorum.İsteyen istediğiyle de kardeş olabilir tabi.Bu konuda da herkes özgürdür.

Ben sadece 3 puanıma bakarım arkadaş.Birileri benim puanımı gaspederse onunda tepesine binerim.

İkinci yarının ilk maçı oynanacak.Takım bazı psikolojik gerilimler yaşamış.Haftaya İstanbul seferi var ve bunun öncesinde kazanılması gereken bir 3 puan.

Hakem düdüğünü çalıyor maç başladı.O da ne? Ankaragücü lay la lay la lay Ankaragüüüüücüüüü...Yanlış anlaşılmasın...Ankaragücü taraftarı değil bunu yapan.Kendileri akıllı ve tribüncü zanneden bizim taraftarımız.eee 3 puan hani.şampiyon olacaktık...27 sene geçti...Trabzon!!!Hayııır arkadaş...kardeşlik her şeyden önce gelir...!!!Ankaragüçlülerle 3 puanın gitmesi uğruna kardeş olan topluluk maraton tribünün ebesine sövmeyide ihmal etmedi bu arada...Kendi kendilerine küfür ettiklerinin farkındamıydılar.Ya da bunu anladıkları zaman Türkler uzaya gitmiş olacakmı? Tahmin etmek zor...

Kusura bakmayın ama benim beyin nöronlarım daha fazlasını kaldıramıyor..pesss!!!!.

2 yorum:

dodopirso dedi ki...

Aslında şu bir gerçek ki konu Trabzonspor' un başarısı olduğunda Türkiye' de ki tüm takımlar kardeş oluyor...Gerçek olan bir şey daha var; şampiyonluk için bizim kardeşe değil yüreğe ve cesarete ihtiyacımız olduğudur...

chota dedi ki...

dodopirso:benim tek kardeşim var oda şampiyonluk kupası, kimseyi kardeşimle arama sokmam...