''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

24 Ocak 2011 Pazartesi

Toooorrr Mario GOMEZ




Sonunda Mario Gomez beklentileri karşılamaya başladı.Cumartesi günü Kaiserslautern karşısında sezonun üçüncü hat-trick'ine imza attı.Gol sayısını ligde 17 maçta 15'e toplamda da 26 maçta 23'e çıkardı.Oyunda kaldığı süre 1703 dakika..Bu da yaklaşık olarak 19 maça tekabül ediyor.19 maçlık sürede 26 gol...Gerçekten Gerd Müller vari bir istatistik.Şapka çıkarıyorum.


Ben Mario Gomez'in daha fazlasını yapabileceğini düşünüyorum.Milli takım için vazgeçilmez olduğu anda gelişimini tamamlamış olacak.Kereta çokda şanslı.Arkasında oynayan oyuncular Ribery, Robben , Müller , Schweinsteiger...Bir forvet daha ne isterki...Hadi koçum böyle devam et...destek bizden isabet senden...

5 yorum:

nusr@emre dedi ki...

bardağa dolu tarafından bakmışsın.. mesela benim, verdiğin bu istatistiklere bakarak gördüğüm ilk şey Gomez'in en az 8 lig maçında gol atamadığı..

mslow dedi ki...

nusr@emre: Çok güzel bir tespit.Yetişmiş olduğum ekol gereği bardağa hep dolu tarafından bakarım.Aksini yapamıyorum...=))

mslow dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nusr@emre dedi ki...

arkadaş bu nasıl bir pazarlama stratejisidir.. bir kart 75 TL..
peehhhh...

chota dedi ki...

endüstriyelleşen futbol aga..yapacak bişey yok...