''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

16 Şubat 2011 Çarşamba

Arsenal 2-1 Barcelona

Çok keyif aldım çok...Arshavin topu ağlarla buluşturduğunda en az Emirates'deki bir Arsenal taraftarı kadar sevindim...Sevmiyorum kardeşim işte...Barcelona'yı sevmemek suçsa idamlığım o kadar...Yüreğine sağlık Wenger...Ayağınıza sağlık V.Persie , Arshavin ve diğer Topçular...

Arsenal oyunu cezasahasında kabul etmedi. Barcelona rutin oyun düzenini uygulamakta zorlandı.Çünkü karşısında topun olduğu her yerde daha kalabalık olan ve de etkili kontraataklarla pozisyonlar bulan bir Arsenal vardı. Oyundaki gelgitler , Arsenal'im pozisyonlar bulması ve de Barcelona'nın oyunu sadece rakip sahada değil kendi sahasında oynamak zorunda kalmasıyla Barcelona bilindik oyun düzeninden taviz vermek zorunda kaldı.

Elbette İspanya'da Arsenal'in işi çok zor...Ama ben de bir futbol romantiğiyim...Yanınızdayım Topçular...Turu alın gelin..Dökün bizi sokağa...

4 yorum:

nusr@emre dedi ki...

sen bir futbol romantiğiysen, ben de bir futbol dilencisiyim.. ve bu garip dilenciye her daim en fazla veren barcelona olmuştur..
forza BARCA..

Tschumi dedi ki...

hani demişsinya tabi ispanyada işleri zor diye aynen öyle ne yani 2-1 lik skorla "camp nou" ya gitmenin hiç de öyle eğlenceli bir tarafı olmasa gerek, bence arsen wengere görede böyledir. gerçi barcaya benzer futbolu günümüzde arsenal uygulayabiliyor belki bununda biraz etkisi var galibiyette ama orası noucamp kardeş. orda neler olacağını herkes bilir sadece bazıları dua eder olmasın diye. bilmiyorum 8 mart sanırım rövanşı ozaman mübarek bir güne denk gelirse bir ihtimal daha var, o da elemekmi dersin şarkısı eşliğinde izlenir bu maç başka türlü sonuç belli

chota dedi ki...

Guardiola'da demiş bu işin rövanşı var diye...Tabiiki Arsenal öyle İnter gibi çanakkale geçilmezi oynayacak bir takım değil...Dişe diş, kora kor oynayacak yine...Yense de yenilse de güzel insan Wenger'in yanındayım...go&win

nusr@emre dedi ki...

wenger güzel insandır, güzel insan olmasına da... adamın her daim ezik bir yanı var gibi duruyor. sanırım sebebini biliyorum..