''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

27 Şubat 2011 Pazar

Trabzonspor 3-3 Kayserispor / Avni Aker'de Seriye Devam


Zannediyorum ki akıl sağlığım hala yerindeki buraya bunları yazıyorum...O kadar neden varki sinir krizleri geçirmek için , hangisine takılıp kalacağımı şaşırdım ben de orta yolu bulup maç yazısı yazayım bari dedim...


Her şeyden önce mücadele ve oyunun süreklilği açısından mükemmel bir maç oldu...Sene başından beri izlediğim en iyi Kayserispor ve takım savunması en kötü Trabzonspor vardı sahada...Maçın 3-3 lük skoru kimseyi aldatmasın 5-5 ya da 6-6 bitebilirdi...


İkinci yarı Avni Aker'de oynamış olduğumuz üçüncü maçta üçüncü beraberliği alıp bu seriyi bir adım daha öne taşıdık...


Takım savunması ve kanatlar hem savunma hem de hucum anlamında SOS verdi...Trabzonspor'da takımın omurgasını oluşturan 4 oyuncu var...Onur , Egemen , Selçuk ve Jaja...Bunlardan iki tanesi oynamayınca , bu akşam Avni Aker'de küfürbaz olduk çıktık...Kayserispor'da Amrabat ve Ziani Trabzonspor' resmen çökertti...Amrabat'ın , Serkan ya da Cale'ye takılıp geçemediği pozisyon hatırlamıyorum. Hayatımda bu kadar kötü bek performansları izlemedim...


Kayserispor'un ara transferde kadrosuna katmış olduğu Ziani ve Amrabat Trabzonspor'un ipini çekti...Bizim devre arası transferler uyum sürecini henüz atlatamadı...!!!Umarım önümüzdeki yıl bir kaç kolbastı figirü öğrenerek uyum sürecini çabuk atlatmış Brozek kardeşlerden faydalanırız...!!!


Alanzinho'nun ilk onbirde başlayarak ; Yattara'nın da ikinci yarıda oyunu girerek faydalı oldukları hiç bir maçlarını hatırlamıyorum...Şenol Hoca'nında bu ısrarlarını anlamakta müthiş zorlanıyorum....Yattara sonradan girip maç çevirmiyor arkadaş işte...Başlat bu adamı ilk onbirde , faydası yoksa sok oyuna Alanzinho'yu...


Umut'un kaçırdığı pozisyon fizik kurallarıyla açıklanamayacak kadar zor...Hayatta her zaman F=M*a değil işte...Umut Bulut bir kez daha bize bunu gösterdi...


Yattara , son dakikadaki pozisyonda topu Jaja'da o golu atsa her şey çok farklı olabilirdi ama olmadı işte...!!!


Hakem Yunus Yıldırım hakkında sıcağı sıcağına yazmayayım...Sadece Aykut'un açıklamalarından sonra 6 maç oldu...Maçı sürekli rakip sahada oynayan Trabzonspor hiç penaltı kazanamadı...Şenol Hoca zaman Don Kişot olma zamanı değil...Aklınızı başınıza devşirin...Şamil Ekinci Müzesindeki boş kupanın yeri bu sene dolacak...O kadar!!!




5 yorum:

nusr@emre dedi ki...

"Maçı sürekli rakip sahada oynayan Trabzonspor hiç penaltı kazanamadı"

"Hakem haklı beyler"

intikam, soğuk yenen bir yemektir..

dodopirso dedi ki...

Köpekler gökyüzünden kemik yağsın diye bekler....

nusr@emre dedi ki...

köpekler istedi diya atların ölmeyeceği gibi...

dodopirso dedi ki...

Atlar binilmek için vardır...

chota dedi ki...

İnsan olun la....!!!