''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

1 Şubat 2011 Salı

Bir Yenilginin Anatomisi


Gönül isterdi ki bu başlık galibiyetin anatomisi olsaydı da bizde buradan ballandıra ballandıra yazsaydık. Ama olmadı işte...

Toteme inanmıyoruz ama totemsiz de yapamıyoruz işte...Totemler konusunda ordinaryus mertebesine ulaşmış Nusret'in kamuoyuna duyurusudur altta yazılanlar...Ben de naçizane bir şeyler ekledim...

Zaten ne kadar gudubet adam varsa hepsi Kadıköy'deydi. Her sene aynı tipler. Kardeşim bir kere de değiştirin bakalım neler oluyor. Sanki adamların yüzyıllık deplasman kombineleri var. (Kendim dahil..=)

Evet şimdi Nusret'e göre mağlubiyetin sebepleri...

FB-TS mağlubiyet sebepleri..
1. Dodo'nun Bursa-GS maçında tüm muhalefetlere rağmen Bursayı destekleyerek
mağlubiyet zincirinin ilk halkasını oluşturması...

2. Reco'nun şampiyonluk maçına 'YENGE(!)' olup olmadığını dahi, hala daha
anlayamadığımız bir zat-ı hatun kişiyle gelmesi; ve bu yetmezmiş gibi bu
zat-ı hatun kişinin şampiyonluk fotoğrafına girmesi.(Yıllardır Reco'ya gemicilerin hikayelerini anlatır dururum.Gemide hatun kişiye yer yoktur falan...Demek ki bir kulağından girmiş ötekinden çıkmış...)

3. Günaydın reisin maç esnasında üçlü dahi çekmeyerek, materyalist bir
düşünceyle maçı bahis sitelerine anlatması.(Endüstriyelleşen futbolun temelleri Vakfıkebir'de atıldı sanki...Günaydın'a karşı yaşasın proletarya diyorum...)

4. Maç günü öğle saatlerinde Mulo reisin, İstanbul'un en elit alışveriş
merkezlerinden biri olan Optimum'da, kendilerini GFB'liler olarak tanıtan ve
yaşları 15-18 arası değişen 3-5 tıfıla, kendilerinin gırtlaklarını kesmek
suretiyle tehditkar 'GİDER'i.(Kurtlar Vadisi Filistin'den sonra Kurtlar Vadisi Optimum...Gırtlak kesen Muho...)

5. Hayal reisin maçtan önce altı yolda fener taraftarını galeyana getirmek
suretiyle tayfaya yedirdiği sinkaflı küfürler. (Ah ulan çok kötü doluyum bu yüzden, stratejik ve lojistik olarak hazır değildik...Ama o tipleri yazdım...Bittiniz olum...)

6. Dodo, Hayal ve Mulo reislerin maç günü, namaz kılmak ve mezar
ziyaretlerinde bulunmak suretiyle din istismarı yapmaları...(Burda haklı olabilirsin Nusr..Sen başka zaman her türlü melaneti yap.Fener maçı olunca kaza namazlarını tamamla.Olacak iş değil...)

7. Ahmet Burak'ın ben küçükken yaramazdım.Artık büyüdüm yarabiliyorum diyerek tayfayı dumura uğratması.Kardeşimsin Ahmet Burak!!!

8. Dodo'nun sabah 6'da tayfayı uyandırmak suretiyle herkesi gün boyunca psikopata bağlaması...

9. Fenerbahçe Spor Klubunün , Trabzonspor taraftarına misafirperverlik göstergesi olarak kumanya vermesi...Bunlar 3 puan için her türlü melaneti yaparlar..Efsunlu meyve suları ile galibiyete ulaştılar...Nasıl içerim anlamadım...HAy kafama....

10. Reco'nun içeriye pankartı sokamayarak ''Pankart gitti.Göt gitti'' durumuna düşmesi...Bir de yılların tribüncüsü olacak...Gerçi sokmadığı da iyi oldu...Sevgi böceği ne olacak...

Burdan son olarak takımımıza sesleniyorum...ŞAMPİYON olun Ulannnnn...Manyak olduk işte...

1 yorum:

nusr@emre dedi ki...

Reco'yu bundan daha güzel betimleyen bir söz olamazdı.. "sevgi böceği"..:))
burak yılmaz da hak verir sanırım..:))