''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

11 Şubat 2011 Cuma

İmmortal - At The Heart of Winter

Yaklaşık 2 gündür Artvin'deydim. Karla kışla bayağı bir haşır neşir oldum. Cankurtaran Dağı'nın eşsiz manzarası eşliğinde ; 1 metreyi aşkın kar kalınlığı ve hiç durmayan lapa lapa kar yağışı...

mp3 player'da İmmortal'ı buldum...Şarkı çalmaya başladıktan sonra kış mevsiminin kalp atışlarını hissetmeye başlamıştım.''I am staring forth raventhrone. I know I'm at the heart of winter''..

Ne diyeyim iyi ki varsın heavy metal...Seni sevmemek için bir neden arıyorum ama bir türlü bulamıyorum. Hep benimle kal olur mu? Yaz kış demeden!!!

5 yorum:

nusr@emre dedi ki...

şöyle yazacam, böyle yazacam.. koskoca bir gece..
netice..:((

Tschumi dedi ki...

ben bir adam tanıdım renklere takılmadan deplasman yapan ben bir adam tanıdım hiç güncellenmeyen bir bloğa her gün bir tık atan..

dost güzel bir bir kaç gün geçirmiş gittiği yerlerde yediğin içtiğin senin olsun sen böyle gördüklerini bize yaşat biriki satırda o bize yeter.

gözünü sevdiğimin karı buralara gelmezki ancak gösterir vermez!

nusr@emre dedi ki...

hacı beni bir siz anlamıştınız, siz de yanlış anlamışsınız.. benim sitemim içeriğe değil post sayısınaydı..:((

schumi dedi ki...

bu yazıyı beğenmedim beni hiç enterese etmiyor

nusr@emre dedi ki...

schumi : ne demek bu yazıyı beğenmedim beni hiç enterese etmiyor.. o bir tomurcuk.. bizim sevgimize, şefkatimize ihtiyacı var..