''Ahlaka dair bildiğim ne varsa futboldan öğrendim.Çünkü top hiçbir zaman beklediğim köşeden gelmedi.''

Albert CAMUS

15 Şubat 2011 Salı

Kılıçlar Kınından Çıktı



Dünkü Kayserispor-Fenerbahçe maçında yediği 2 hatalı golle dikkat çeken ; Kayserispor'un Fenerbahçe'den kiraladığı Volkan Babacan'ın dünkü performası hakkında Başkan Sadri Şener sıcağı sıcağına şöyle konuşmuş.

''Fenerbahçe'yi tebrik ettim. Kayserispor'un kalecisini de tebrik ettim. Muazzam bir kaleciymiş, daha ikinci dakikada pes ettirdi Kayserispor'u ve daha gerisine de gerek kalmadı.Babacan iyi bir kaleci değil. Ben olsam o golü yedikten sonra işaret eder beni değiştirin derim. Maçta yaptığı birkaç tane daha hata var, ama bu tabi şans. Bize de inşallah aynı hataları yapar diye temenni ediyorum''

Ben de diyorum ki ; madem öyle bunları da irdele o zaman Aykut Kocaman...İrdelemeye meraklısın ya...Büyük camiasın , büyük takımsın ya...Niye diğer kiralık oyuncu Önder Turacı'nın bu maçta oynamaması için sözleşmeye madde koyuyorsun da Volkan Babacan için aynı uygulamayı talep etmiyorsun ? Yoksa bu sene kesin şampiyon olacağız derken bütün bunların planlamasını yapmışmıydın ?

Hadi irdeleyelim!!!

5 yorum:

Tschumi dedi ki...

tespitler yerinde gerçekten okurken hayret ettim pes diyorum. bu kadar çakalla nasıl başedecez hadi jaja hadi burak hadi onur hadi umut hadi colman hadi selçuk hadi serkan. şu an yine adaletsiz arenada senin verdiğin onurlu mücadele yeter zırvalarıyla yetinmek istemiyorum ben adaletsiz ortamda eze eze basa basa şampiyonluk istiyorum başkası ne keser ne de tatmin eder hadi çocuklar

Tschumi dedi ki...

bu arada sadri başkan bu açıklamaları yapmada çok geç kaldın atı alan kayseriyide geçti yarın bjkeyide geçer bakalım biz kalan bütün maçları kazanabilecekmiyiz.

azapaza dedi ki...

bak kardeşim,SadriŞener'in insanlığını şu camiadaki herkesten ayrı tutarım.Zaten onun böyle açıklamalar yapmış olması en çok benim gibi ona güvenen onu farklı bulan insanları üzmüştür.
V.babacanla biz türkiye kupasını bjk'ye karşı kaybettik,tamamen kalecinin zayıflığından.
üstelik yazıda bir çok maddi hata var.
önder turacı kiralık gitmemiştir,satılmıştır,herhangi bir oynayamaz maddesi de yoktur.
geçen sene rüştünün murat şahin'i aradığı maç öncesi motivasyon konuşması yaptığı gerçeği ortadayken yine iftira atmak ve günah almakla suçlanan fenerbahçe cephesi iken,bu sene ortada kötü olan bir kalecinin maçtaki kötü performanstan dolayı ortada kendisine verilen görevi yerine getirdi gibi saçmalıklar havada uçuşuyor.
fenerbahçe 2 sene şampiyonluğu son haftada kaybetmiştir.en ağır bedeli ödemiştir.
aykut kocaman da hakeza,5 mayıs 1996 ts-fb maçından sonra çok insani konuşmuş ve o da bedelini ödemiştir insanlığının.
bundan sonra kimse mümkünse fenerbahçeye laf ederken 2 kere daha düşünsün.

chota dedi ki...

azapaza : Dediklerine birebir katılıyorum...96 yılında Aykut Kocaman insaniyetliğin bedelini ödemiştir diyorsun...Yani ortada insaniyetliğe bedel ödeten bir camia söz konusu...Sakın beni yanlış anlama ben burda gündem oluşturuyorum.Tıpkı Aykut devre sonunda penaltıları irdeleyelim derken olduğu gibi.Sadri Şener'in de yaptığı bu ve de hiç insaniyetlik adına da doğru olduğunu savunmuyorum. Sadece bir süreliğine Fenerbahçe camiası aynaya baksın, tek isteğimiz bu...

Tschumi dedi ki...

aykutun penaltı irdelemesi varken sizin başkanın herşeyi ortaya dökerim ne gerekiyorsa yaparım diyerek tehditkar açıklamaları varken sadri başkanda o saçma golleri yiyen kaleci hakkında bırakda konuşsun. bu şehir 61 nolu oyuncular yada bizden giden kiralık yada satlık oyunculardan yediği gollerle ne puanlar kaybetmiştir. olmasıda gereken o dur bişe dediğimiz yok zaten liste çıkar yapmaya kalksan. ee tabi böyle gol yiyen kiralık kaleciyi görünce insan isyan ediyor tut kendidni desen tutamazsın öyle bir duygu yaşamayan bilemez istanbul takımının taraftarı hiç bilemez. malesef iyi niyetli objektif futbolsever olsada bilemez. bu olay denizli yada geçen seneki final kaybedişleri değil genel bir sorun var camialarınızda. Ne yani geçen sene kaybettin diye bu sene böylemi olması gerekiyor işte adalet bu İstanbul semalarında. hakem odası basmak sizde rakip oyuncuya sezon içi çelme takıp anlaşmaya çalışmak sizde, bi takımın başkanı çıkar bende aslanlar gibi basarım diyor öbürü yok hakem hataları olmasa 15 puan yukarıda olurdum diyor sanki oynadığı topu bilmiyoruz o yüzden hiç bu camiaları temizmiş gibi ak kaşıkmış gibi lanse etmesin kimse biz burda bunları yemiyoruz kardeş. haaa yemiyoruzda ne oluyor bişe olduğu yok.olacağıda yok. işte seninde dediğin gibi sadri şener tu kaka hatta aziz başkan ondan kat kat sportmen bir insandır sizin gözünüzde. veya şenol güneşe baksana aykut kocamana nasılda saldırıyor onu ezmeye çalışıyor hiç yakışıyormu dimi??? ben böyle ligin a.q ne diyim başka